Sport na Stabłowicach!

Hej, hej!

Zima w tym roku jest jaka jest, można nawet stwierdzić, że nie ma jej wcale. Jednych to cieszy, innych pewnie mniej. Wszyscy uprawiający jakikolwiek sport wymagający wyjścia z domu są zapewne zadowoleni. Widać to po ilości osób które wieczorem spotykam biegając. I ja cieszę się też, że jest ciepło i nie muszę wykopywać długich spodni do biegania, bo te 3/4 doskonale się sprawdzają. Poza tym zbuntowałam się i nie daję zarobić zbyt dużo nikomu na moim bieganiu. Ograniczyłam się do zakupu butów - ze względu na bunt mojego kolana oraz kompletu koszulek funkcyjnych z Lidla, które serdecznie polecam.  I tak, co drugi dzień, wieczorem, w stroju lekko żulerskim, biegam po Stabłowicach. Jedyną niedogodnością jest fakt, że nie ma tu oświetlonego parku w którym można biegać, a że wykonuję tę czynność sama, to ograniczam się do biegania wzdłuż ul. Stabłowickiej i Głównej. A może Wy macie jakieś ścieżki biegowe, które polecacie? Szczególnie te z miękkim podłożem, ponieważ moje kolano dość mocno protestuje na asfalcie. 
Obecnie staramy się przygotować (ja i kolano) do całkiem ciekawego wydarzenia biegowego jakim jest Men Expert Survival Race . Wydarzenie, które mogę całym sercem polecić, ponieważ w zeszłym roku kilku moich znajomych brało w nim udział. A ja, tchórz ogromny, nie podjęłam wyzwania, dlatego też w tym roku, aby oczyścić własne sumienie zdecydowałam się wystartować. 2.02. ruszają zapisy więc z niecierpliwością odliczam. W zeszłym roku jako obserwator ubawiłam się nieziemsko, w tym roku mam nadzieję, że bieg zostanie zorganizowany we Wrocławiu i ubawię się jako uczestnik.
Celem w tym roku był Wrocławski Półmaraton, jednak obawiam się, że będzie to dla mnie uczestnictwo nierealne, ze względu na mała ilość treningów, które są często odwoływane ze względu na ciągle wyskakujące coś. Men Expert Survival Race będzie zmuszony zastąpić Półmaraton. 10 km jest dla mnie w zasięgu ręki, ponad 22 raczej nie. Więc zaczynam systematycznie biegać i ćwiczyć mięśnie rak, ponieważ te w tego typu wydarzeniach są wręcz niezbędne.
A może Wy również planujecie udział w tym wydarzeniu? :)
Trzymam więc kciuki za Wasze sportowe cele i wyzwania! Do zobaczenia na ścieżce!

Stabłowice, sport, bieganie, Men's Health Survival Race

Stablowice, sport, bieganie, Men's Health Survival Race

Stabłowice, sport, bieganie, Men's Health Survival Race

Etykiety: , , , ,